  • Data: 2008-08-27 18:02:59
    Temat: Re: Zakaz konkurencj w przypadku działalności gospodaczej.
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O co chodzi z tym rokiem w plecy? Nigdy nie miałem i nie zakładałem DG i
    jestem w tym temacie "ultrafioletowy".

    bo juz po jednym dniu "próbowania" od momentu podpisania tej hiper umowy
    będą obowiązywały Cię jej warunki - czyli zakaz konkurencji.

    i potem nawet po jednym dniu nie będziesz mógł podjąć godziwej siebie pracy
    chcąc być w zgodzie z prawem.

    w tym znaczeniu

    sama w sobie działalność - odrywając od tematu - jest ok. ale działalnosc
    rzeczywiscie wlasna, kiedy wykonujesz coś co naprawdę przypomina własną
    firmę, a nie tyrasz na jakiegoś cwaniaka który chce sobie ciąć koszty.

    Sebastian