  • Data: 2021-09-29 16:49:20
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > Spotykałem w zyciu wielu policjantów i mysle ze podział przebiega
    > gdzies w połowie...

    To ja ci powiem, że takiego zupełnie normalnego to spotkałem jednego (a
    i tak gówno pomógł). Po prostu służby mundurowe uszkadzaja mózgi (nawet
    strażakom:( ) bo zyjesz w organizacji, gdzie nie ma dyskusji z
    przełożonym. A przełożony nie jest dlatego przełożonym bo jest
    mądrzejszy a dlatego że większy chuj. Dołóż do tego że kandydaci do
    policji to nie elita intelektualna społeczeństwa, jak któryś jest
    mądrzejszy to ulic raczej nie zamiata i wychodzi, że poziom przeciętnego
    kulsona na ulicy jest poniżej średniej dla pracowników niefizycznych a
    generalnie niżej niż ochroniarz zwany popularnie cieciem:( Jako przykład
    potraktuj naszego grupowego, co beret ma zryty, prawa nie zna i jeszcze
    z tego powodu nie czuje dyskomfotru, tylko zgodnie z zasadą dunninga
    krugera ze swoim brakiem wiedzy się dumnie obnosi. A do tego dodaj, że
    to kulsonia elita i masz obraz - typowy kulson jest niestety typowy. I
    jest to tragedią dla tych niewielu jednostek które chciały swoją służbą
    coś osiągnąć a wylądowały w antyobywatelskiej instytucji, gdzie
    promowany jest brak myślenia i posłuszeństwo, ewentualnie jek chcesz
    szybko awansować to po prostu skurwysyństwo:(

    --
    Shrek