  • Data: 2021-09-27 23:00:00
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Kilka filmików. Gość po prostu prowokuje ochronę.

    No to jest oczywiste.

    > Oczywiście
    > ta nie powinna się dać sprowokować. Pobiegał by sobie idiota z tą
    > kamerą i by mu się znudziło, bo niczego ciekawego tam do oglądania
    > nie ma.

    A niehc tam i daja sie sprowokowac. W koncu to tylko debile w kilku
    ciuszkach udajacych mundur.
    Ale reakcje policji to juz coś innego.

    > Obawiam się, że wcześniej, czy później trafi na jakiegoś
    > ochroniarza - idiotę, który da się sprowokować. Pół biedy, jak z
    > tego powstanie "materiał", gorzej, jak filmowca nam obiją.

    Tym bardziej policja powinna niesc wyjasnienie obywatelom.

    > Osobiście, to ja te jego filmiki odbieram jak takie coś, jakby mi
    > ktoś przez płot podwórko nachalnie filmował. niby zakazu nie ma,
    > ale ...

    I chyba w tym jest własnie problem...
    Prawo prawem a jak ktos zgłasza ze gosc filmuje z chodnika to patrol
    przyjezdza i spisuje zamiast juz na etapie zgłoszenia dac znac takiemu
    zgłaszajacemu ze skoro coś jest legalne to nie ma powodu do
    interwencji.

    W samochody googla rzucasz kamieniami? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko