  • Data: 2021-09-27 23:58:26
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2021 o 23:04, Kviat pisze:

    > Wszyscy normalni wiedzą jak jest.

    Do normalnych nic nie mam.

    > Jest dokładnie przeciwnie niż to, co napisałeś.

    Skad wiesz, skoro sam napisałeś, ze nigdy tego nie widziałeś?

    > Skup się. Nie odnoszę do materiału, tylko do twojej wypowiedzi.
    > Tłumaczyłem ci już.

    No ale jak możesz w ogóle zajmować stanowisko na temat czegoś, czego
    nigdy nie widziałeś?

    > Więc nic dziwnego, że tak napisałeś.

    To przynajmniej w tej materii się zgadzamy.

    > Nie moja wina, że zawsze piszesz głupoty (delikatnie pisząc...).
    > Napisz choć raz coś z sensem, to choć raz się z tobą zgodzę. W czym
    > problem?

    Wątpię. Zresztą w chwili, gdy się zgodzisz zacznę się zastanawiać nad
    swoją kondycją. Dokąd się nie zgadzasz wiem, ze nie jest źle.

    > Uważam, w przeciwieństwie do ciebie, że ofiara nie jest winna tego,
    > że trafi na idiotę. Czego nadal nie rozumiesz? Śmiało pytaj, chętnie
    > wytłumaczę.

    Czasem jest. Czasem z daleka widać, że nic mądrego z tego nie wyniknie.
    Po za tym co innego trafić na idiotę, a co innego prowokować. Weź rzuć
    sobie okiem na art. 217§2 kk :-) Może Cie zainteresować.

    --
    Robert Tomasik