  • Data: 2021-09-28 11:34:06
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-09-28, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Że niby co z tym art 23 i co oznacza "uporczywe filmowanie"? Wiesz,
    > gdyby filmował i udostępniał co dzieje się w prywatnym życiu czyimś, to
    > tak, ale to nie ten przypadek.

    Jakbyś łaził przez jakiś czas codziennie i filmował co robią mieszkańcy
    na podwórku to pewnie by już wystarczyło. Poszukaj ochrona prywatności i
    monitoring. Są wyroki. Oczywiście nie mówię o incydentalnym filmowaniu,
    na co powinno Cię naprowadzić użycie słow uporczywe i nachalne.

    > Dobra osobiste naruszy dopiero, gdy zacznie rozpowszechniać i wtedy
    > należy go ścigać, każda inna sytuacja, to jest "na własne potrzeby" i
    > może sobie taką "notatkę" robić.

    To też, ale to z PA. Mówimy o dobrach osobistych jako takich ujętych w
    kc.

    --
    Marcin