  • Data: 2021-09-28 14:59:57
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Zalezy jak uporczywe, nachalne i bezczelne byłoby to filmowanie
    > cudzego podwórka vide art.23 kc.

    No przeciez wiesz jakie jest uporczywe... Mozesz sprawdzic w googlu.

    > Pytanie czy potrzebna do tego
    > policja, ale tez jak inaczej ustalić tożsamość osoby potencjalnie
    > naruszającej dobra osobiste?

    W sensie ze jak idziesz ulica a turysta robi zdjecie i wejdziesz mu w
    kadr to ustalasz tozsamosc potencjalnie naruszjaacego?

    > No i dodatkowy problem, że w 99.9%
    > będzie to zwykłe pieniaczenie, nie jakiś rzeczywisty zamach na ww.
    > dobra.

    W sensie ze w ryj jak sie ktos głupio patrzy? No w sumie jest troche
    jednostek które tak postepuja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."