    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Date: Mon, 27 Sep 2021 19:59:59 +0200

    > postanowiłem zająć stanowisko. :-)
    >
    > Facet po prostu prowokuje celowo ochronę.

    Słyszałem też plotki, że niektórzy nawiedzeni czują się prowokowani
    kolorowymi torebkami (podobno tęczowymi), czy nawet koszulkami. Legalne
    ściągnięcie krzyża ze ściany w klasie też ich prowokuje. Są też tacy,
    których prowokuje choćby wspomnienie, że sukienkowi też powinni
    przestrzegać prawa.

    Moim zdaniem, to ci nawiedzeni mają problem.

    > Nie twierdze, że ochrona
    > powinna każdego prowokatora obsobaczać, ale wcześniej czy później trafi
    > na jakiegoś idiotę i o to mi chodzi.

    Już rozumiem. Powinien mieć pretensje tylko sam do siebie, bo trafił na
    jakiegoś idiotę.
    To logiczne.

    > Z drugiej strony, to co on robi nie ma żadnego sensu.

    Albo zbieranie znaczków, albo puszek po piwie... albo zbieranie zdjęć
    budynków.
    Jest legalne, więc gówno cię powinno obchodzić, czy to dla kogoś ma
    sens, czy nie. Nie tobie o tym decydować.

    > To tak, jakby
    > tobie ktoś koło płotu chodził i filmował podwórko. niby zakazu nie ma,
    > ale ...

    Ale co?

    > I w takim kontekście zająłem stanowisko.

    Czyli w jakim? Bo po "ale" wstawiłeś trzy kropki i chyba zapomniałeś
    dokończyć...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr