  • Data: 2021-09-27 17:22:04
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > W jakim sensie? Ogladałes o czmy mowa?

    Tak. Kilka filmików. Gość po prostu prowokuje ochronę. Oczywiście ta nie
    powinna się dać sprowokować. Pobiegał by sobie idiota z tą kamerą i by
    mu się znudziło, bo niczego ciekawego tam do oglądania nie ma.

    Obawiam się, że wcześniej, czy później trafi na jakiegoś ochroniarza -
    idiotę, który da się sprowokować. Pół biedy, jak z tego powstanie
    "materiał", gorzej, jak filmowca nam obiją.

    Osobiście, to ja te jego filmiki odbieram jak takie coś, jakby mi ktoś
    przez płot podwórko nachalnie filmował. niby zakazu nie ma, ale ...

    --
    Robert Tomasik