  • Data: 2021-09-27 17:18:37
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2021 o 15:39, Kviat pisze:
    > Hmmm... a dlaczego nie do nawiedzonego ochroniarza?
    > Nie znałem/nie oglądam tego kanału, ale...

    postanowiłem zająć stanowisko. :-)

    Facet po prostu prowokuje celowo ochronę. Nie twierdze, że ochrona
    powinna każdego prowokatora obsobaczać, ale wcześniej czy później trafi
    na jakiegoś idiotę i o to mi chodzi.

    Z drugiej strony, to co on robi nie ma żadnego sensu. To tak, jakby
    tobie ktoś koło płotu chodził i filmował podwórko. niby zakazu nie ma,
    ale ...

    I w takim kontekście zająłem stanowisko.

    --
    Robert Tomasik