    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Date: Mon, 27 Sep 2021 15:39:38 +0200

    > I wcześniej, czy później tak się to skończy moim zdaniem. Dokąd biega
    > wokół wartowników z służb, to pewnie nikomu się nie chce szarpać z
    > idiotą. Ale jak za którymś razem wlezie gdzieś na jakiegoś nawiedzonego
    > ochroniarza, to będzie mógł mieć pretensje tylko sam do siebie.

    Hmmm... a dlaczego nie do nawiedzonego ochroniarza?

    Nie znałem/nie oglądam tego kanału, ale twój komentarz skojarzył mi się
    z typowym kulsońskim myśleniem, parafrazując: "dokąd biega w miniówce
    po normalnym mieście, to pewnie nic się jej nie stanie, ale jak w
    miniówce wlezie do jakiegoś parku i trafi na jakiegoś nawiedzonego, to
    będzie mogła mieć pretensje tylko sama do siebie".

    Gdy ktoś normalny pójdzie na mecz i wejdzie między kiboli i dostanie
    kosę pod żebra, to powinien mieć pretensje tylko sam do siebie, bo
    wszedł między kiboli? Serio? Tak to powinno działać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr