  • Data: 2006-02-14 07:29:29
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dsqpbo$fni$1@inews.gazeta.pl>
    Grzesiex <s...@p...gazeta.pl> pisze:

    > A ja baranem nazwie kogoś takiego kto nie rozumie że do mieszkańców
    > może ktoś przyjechać nie znać okolicy to gdzie się ma bujać?

    Ach więc jeśli Ty przyjeżdżasz do obcego miasta i widzisz znak "zakaz
    zatrzymywania się i postoju - nie dotyczy zaopatrzenia" to mimo wszystko
    parkujesz w tym miejscu, bo "nie znasz okolicy, to gdzie masz się bujać"?
    Ciekawa argumentacja.

    > mieszkamy w Texasie i nie obowiązuje u nas święte prawo właśności
    > miejsca parkingowego.

    Kto Ci tak powiedział? Na naszym parkingu oberwałbyś regularny mandat za
    złamanie zakazu parkowania (z wyjątkiem mieszkańców). Ponieważ parking
    należy do mieszkańców bloku. Być może tak samo było w opisywanym tu
    przypadku. Nie wiem, ale nie wykluczam takiej możliwości, ponieważ sytuacja
    w moim miejscu zamieszkania nie jest wyjatkiem.

    > Ciekawe gdzie twoi goście stawiają swoje
    > samochody? A może nikt cię nie odwiedza bo nie pozwalasz im parkować
    > na swoim osiedlu.

    Czytaj_dokładniej_, a nie będziesz musiał zadawać pytań, na które już dawno
    padły odpowiedzi.
    I bynajmniej nie chodzi mi o parkowanie na_osiedlu_lecz przy bloku.

    --
    PozdrawiaM