eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjnaRe: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pytanie" <x...@x...tr>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Date: Sun, 20 Jun 2010 01:17:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <hvjj6o$qhn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <hvjeok$98h$1@news.onet.pl>
    <hvjia2$o8m$1@inews.gazeta.pl> <o...@p...opteris.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-185-38-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276989464 27191 82.143.185.38 (19 Jun 2010 23:17:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jun 2010 23:17:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: teksty2005
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643238
    [ ukryj nagłówki ]

    >>>
    >>> Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu
    >>> HP,
    >>> czy do Makro?
    >> Reklamujesz tam gdzie kupi3e?, zw3aszcza na podstawie tylko gwarancji.
    >> Zacznij od Makro.
    >>
    >> --
    >> MZ
    >
    > Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie
    > z
    > warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze
    > gwarancja
    > byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki,
    > laptopy).
    > Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
    > przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna
    > reklamowac
    > towar z tytulu niezgodnosci z umowa.
    >

    Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji. Sprawdzalem nawet na hp.pl i po
    podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku... Fakt -
    przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane
    uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z
    "zalanymi plytami Colą"...



    Nie chce Cie martwic ale cos mi sie wydaje ze masz wielki problem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1