eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Date: Sun, 20 Jun 2010 00:01:58 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <hvjeok$98h$1@news.onet.pl>
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <o...@p...opteris.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207068203.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276984916 9489 87.207.68.203 (19 Jun 2010 22:01:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jun 2010 22:01:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <o...@p...opteris.pl>
    X-Enigmail-Version: 1.0.1
    X-Antivirus: avast! (VPS 100619-0, 2010-06-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643234
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-19 23:02, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    >>Ty kupiłeś zabawkę no i
    >> niestety się "spsuła".
    >
    > Nie chodzi o marke... Kazdy producent ma jakies grzechy na sumieniu.
    > Poza tym, wszesniej mialem Acera, tak powszechnie krytykowanego...
    > Znajomi tez maja Acery tak powszechnie krytykowane... I z checia bym
    > powrocil do Acera :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;) A czy
    > zabawka? Kurcze, to nie byl szrot za 1500zl tylko za 4tys :/ W dodatku z
    > rozszerzona gwarancja "door to door".
    Chodzi o markę. Sam używam różnych laptopów, miałem już Della (niezły,
    ale np. klawiatura strasznie wrażliwa i droga przy wymianie), Toshiba
    (stare modele rewelacja, nowe modele porażka), Acer (akceptowalnie, ale
    bez rewelacji) a od 4 lat mam IBM/Lenovo. I szczerze mówiąc te ostatnie,
    zwłaszcza ThinkPad T61p jak dla mnie rewelacja. Mam specyficzną pracę,
    laptop musi wytrzymać ciężkie warunki, pył, czasami wilgoć, wstrząsy i
    częstą długą pracę na baterii. Najnowszy nabytek to T400, matryca w
    porównaniu do T61p kiepska, obudowa niestety już nie wytrzyma upadku z
    półtora metra, ale za to bateria lepsza.
    >
    >> Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
    >> podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
    >> ...
    >
    > Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,
    > czy do Makro?
    Reklamujesz tam gdzie kupiłeś, zwłaszcza na podstawie tylko gwarancji.
    Zacznij od Makro.

    --
    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1