  • Data: 2008-03-19 21:36:08
    Temat: Re: "Zachęta" dla dłużnika
    Od: Zby <ybz@localhost> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.03.2008 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Obawiam się, że spółka cywilna nie może ogłosić upadłości, podobnie
    > jak nie może ogłosić upadłości osoba fizyczna, prowadząca lub nie
    > prowadząca DG.

    Panowie: "jak zwał - tak zwał". Jeśli nie "upadłość" - to niech będzie
    "niewypłacalność", czy cokolwiek dolegliwego dla upartego naciągacza.
    Poradźcie coś, podpowiedzcie. Słyszałem (nie znam się), że można zrobić coś
    takiego, że po takim ogłoszeniu go niewypłacalnym będzie musiał zwinąć
    interes bez prawa do ponownego uruchomienia własnej DG (nie wiem, czy na
    zawsze - czy przez jakiś długi czas).

    Przypomnę, że - niestety - doszło do tzw. "przedawnienia". Wystarczy dwa
    lata - głupie, beznadziejne prawo - nie, nie "dura", tylko właśnie głupie
    (nie wiem, jak to jest po łacinie).
    --
    Zby