  • Data: 2008-02-27 18:52:39
    Temat: Re: Z kim mam sie sadzic ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opisz, na czym polega to ich oszustwo.

    Chodzi o rozliczanie CO. Mam przeplywowoy licznik energii. Jest zalozony od
    5 lat. A na ostatnim rozliczeniu (roczne) zuzycie energii ma takie jak za
    caly okres 5 lat. Czyli to co aktualnie mam na liczniku to wg nich jest
    zuzycie z ostatniego roku. Ja im mowie, ze nei policzyli mi stanu
    poczatkowego licznika a oni mnie zlewaja. Mam tego dosyc. Tak naprawde to
    zaden pieniadz (moze kilkaset zlotych) ale nie odpuszcze. Bardziej mi
    zalezy, aby moc pozwac np wlasnie prezesa, aby odddali mi kase i powiedzmy 2
    tys zl na cele spoleczne (z jego prywatnej kieszeni a nie ze
    spoldzielnianych - czyli tez moich)

    Fantom