    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1tl3d43l7lj8r$.14k3otpif4r79$.dlg@40tude.net>
    <OVh5H.402257$vLb.183432@fx43.ams1>
    <5f562305$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <7Oz5H.187987$lz3.51538@fx37.ams1>
    <77ij9lhp8crk$.1u5mw3b11sbaj$.dlg@40tude.net>
    <2vH5H.382199$u95.145439@fx21.ams1>
    Subject: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Date: Tue, 8 Sep 2020 16:58:34 +0200

    dyskusyjnych:2vH5H.382199$u...@f...ams1...
    On 2020-09-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A tam jest duże czy małe B? :)

    Male B to tylko na łaczach internetowych :-)
    No i na pamieciach, ale te nowe to juz sam nie wiem, a i tak to uklady
    dla fachowcow.

    >No ta krzywa jest mocno krzywa, więc faktycznie....

    >Skąd to wiadomo?

    Z dymu :-)

    >No właśnie nie wiem czy powinna być ciągła, ale chyba w sumie tak.

    Klient kupil "15A" a nie "15A w cyklu 20/20 min".

    >[...]
    iowego-230VAC_110VAC-75W,6630.html

    >A jest taka kategoria, że do DC a potem z powrotem na AC, tak jak na
    >wyjściu z UPSa przy braku
    >zasilania zewnętrznego?

    Jest, falownik sie nazywa. Bedzie jeszcze drozsze. Wiec nikt nie kupi.
    Chociaz ... czasy takie, ze miedz droga, a krzem tani, wiec moze ktos
    kiedys zrobi.

    I w zaleznosci od budowy - moze nie miec izolacji miedzy stronami.

    No ale nikt nie obiecuje ci izolacji.
    Choc moze nazywa "transformator elektroniczny 230/110V" - to czegos
    sie moze klient spodziewac ...

    J.