  • Data: 2020-09-08 19:29:26
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2020 o 18:08, J.F. pisze:

    > No nie wiem - bo tu jak widzisz oszust chce obywatela oszukac, a cla i
    > podatki placi.
    > No chyba, ze panstwo woli miec VAT od 500zl a nie od 100 :-)

    No widzisz... Poza tym ambasador moze naciskać;)

    > Sandisk moze nie potwierdzi, ale producentow jest wiecej i to sie na
    > pewno zdarza.

    Z kontekstu wydawało mi się, że wlaśnie o sandiska chodzi.

    > Pytanie co producent z tym zrobi - oznaczy prawidlowo, da na przemial,
    > sprzeda uczciwie jako uszkodzone ?

    U poważnych co nie przechodzi przez QC idzie do niszczarki.

    > A musialo ?
    > Karta jest karta, spodziewamy sie deklarowanej pojemnosci.

    I że jak kupujesz sandiska to będzie to sandisk.

    > A kto jest producentem "Memory Card" ?

    Z kontekstu wynikało że sandisk.

    > Poza tym niech sobie powiadamia - myslisz, ze jakis maly polski
    > handlarzyna zainteresuje wielkiego producenta ?

    Myślę, że powiadomią platformę a ta spacyfikuje "sprzedawcę orgyginałów"

    San widzisz, że uczciwi jak łza;)

    --
    Shrek