  • Data: 2020-09-09 04:11:10
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> A tu mamy z winy prostownika.
    >>Skąd to wiadomo?
    >
    > Z dymu :-)

    Dym nie przeszkadza prundu. Wręcz może świadczyć o inowacyjnym podejściu
    do chłodzenia w trybie wysokoprądowym.

    > Klient kupil "15A" a nie "15A w cyklu 20/20 min".

    Ale czy producenci samochodów się z tym zgadzają? Jak raz nie udaje mi
    sie jeździć moim z maksymalną deklarowaną mocą, osobliwie w trybie
    ciągłym.

    > Jest, falownik sie nazywa. Bedzie jeszcze drozsze. Wiec nikt nie kupi.
    > Chociaz ... czasy takie, ze miedz droga, a krzem tani, wiec moze ktos
    > kiedys zrobi.
    >
    > I w zaleznosci od budowy - moze nie miec izolacji miedzy stronami.
    >
    > No ale nikt nie obiecuje ci izolacji.

    A tu ktoś obiecał ciągłe, bezwarunkowe 15A? :)

    --
    Marcin