  • Data: 2020-09-08 17:17:18
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f570ff4$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.09.2020 o 02:06, Marcin Debowski pisze:

    >Tak rozumiem. Sąd też pewnie zrozumie;) Wiadomo, że handel podróbkami
    >jest w pełni legalny. Każdemu może się zdarzyć i nie ma co robić
    >afery.

    Handel podrobkami to nie, bo slychac co pewien czas jak to dzielna KAS
    zatrzymala transport perfum, butow czy koszulek, a moze nawet
    kartridzy do drukarek atramentowych.

    Ale w produkcji latwo sie moze komus reka omsknac i pojdzie milion
    kart ze zlym nadrukiem.
    Ale tu nie tylko nadruk, ale tez ustawienia ... no, tez mozliwe, ze
    ktos wzial zle kosci z magazynu i puscil tasme.

    Tylko ja widze, ze to juz kolejna wielkosc w tej samej szacie
    graficznej ("memory card"), wiec
    -albo nieslusznie podejrzewam, ze to ma znacznie mniejszą pojemnosc,
    -albo w tej fabryce czesto zdarzaja sie pomylki,
    -albo to jednak zorganizowany wałek i produkcja.

    Nadal moze trafiac na jakiegos nieswiadomego sprzedawce, ktory w
    dobrej wierze kupił partię.
    A ze ładnie zapakowane, to nawet nie testuje ...

    Kolejne oszustwo - akumulatorki zawyzonej pojemnosci, a czesto i
    oszukane.
    Tu chyba dominuja Chinczycy, na allegro to trafia obecnie w znikomej
    ilosci, kiedys bylo tego duzo.

    J.