  • Data: 2006-05-31 16:07:31
    Temat: Re: Wzywanie policji i dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A [###l...@w...pl.###] napisał:

    > Poza tym ze miły policjant powie głośnemu sąsiadowi kto zgłosił, że
    jest
    > głośno (nie wiem czy może czy nie powiedzieć) I potem ciągaj się z
    > policjantem że powiedział no i fajna sprawa z sąsiadami jesteś ten
    > najgorszy.

    W gruncie rzeczy sąsiad i tak się wcześniej czy później o tym dowie,
    bowiem jeśli pójdzie wniosek do sądu o ukaranie, to osobę wzywającą
    Policję trzeba będzie przesłuchać w charakterze świadka. Co do zasady,
    to ja raz w życiu miałem taki problem z sąsiadem. Zadzwoniłem do niego
    i uprzedziłem, ze jak nie będzie spokoju, to wezwę Policje. Nie było i
    wezwałem. Następnego dnia sąsiad mnie przeprosił. Kłopot, to się z
    reguły zaczyna, jak sąsiedzi właśnie anonimowo działają. Zamiast
    najpierw zacząć od taktownego zwrócenia uwagi sąsiadowi, to od razu
    wzywają Policję.