eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk
    2010 (PO+PSL)
    <61102388$0$513$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61102814$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <eog2gq4x9bz2$.1uwmcnc54el52.dlg@40tude.net>
    <6110f995$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <ywlzg2erz2h0.18pel2qx6ze6q$.dlg@40tude.net>
    <61115606$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gmymjuhf139g$.d0qw2fuqab0n$.dlg@40tude.net>
    <61117559$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61118fd4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <9GlQI.424122$nc1.360774@fx12.ams1>
    <6111ffb3$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <1u99do2zi3zr7.awqry3ub5ai$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <6113b935$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <6113c0d9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1dg80lqq8smhb.18kjp1tk2e4es$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu>
    Date: Wed, 11 Aug 2021 23:58:27 GMT

    On 2021-08-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Dla mnie osobiście zwalanie winy na człowieka którego się samemu
    > publicznie wychwalało na jego pogrzebie (w ramach parcia na szkło?)
    > wygląda podle.

    Mozna się zastanawiać, czy obowiązkiem Klicha było wygłoszenie jakiejś
    przemowy z uwzględnieniem poległych wojskowych, bo jeśli tak, to gdyby
    nic nie powiedział to byłoby jeszcze gorzej. Mozna się równiez
    zastanawiać, czy powiedzenie na pogrzebie paru pozytywnych słów oznacza
    akceptację wszystkich działań zmarłego. W końcu mozna być np. dobrym
    pilotem, dobrym człowiekiem, a kiepskim dowódcą. No i można się wreszcie
    pozastanawiac, czy powiedzenie czegoś dobrego o kimś na pogrzebie
    automatycznie przekreśla wine tej osoby w jakimkolowie zakresie jej
    byłych kompetencji.

    --
    Marcin