eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
  • Data: 2021-08-11 15:34:39
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2021 o 15:15, Olin pisze:
    > Bezsprzecznie na podłości znasz się jak mało kto.

    NA pogrzebie o zmarłym mówi sie albo dobrze, albo wcale. Jest kilka
    zasad etycznych. Przykładowo, jak idziesz do sąsiada, to nie krytykujesz
    jego dywanu. nie ma obowiązku chwalenia oczywiście, jeśli Ci się nie
    podoba. Możesz również nie iść w ogóle, uznając, ze dywan jest na tyle
    brzydki, że nie zdzierżysz.

    --
    Robert Tomasik