    From: Piotr Jarzebski <p...@b...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok nakazowy - chyba dziwny :)
    Date: Wed, 04 Feb 2009 00:26:42 +0100

    Liwiusz pisze:

    > od wytoczenia powództwa. I tak pewnie jest, zobacz "Wysokość
    > zobowiązania dłużnika według stanu na dzień... wynosi..." - zapewne na
    > dzień wytoczenia powództwa.

    Jest jakkolwiek odsetki "właściwe" są pewnie (pewnie - bo nie wiem jak
    to zostało policzone) wliczone do całości. Być może z kosztami windykacji.

    > Pamiętaj, że postępowanie nakazowe umożliwia przeprowadzenie
    > postępowania zabezpieczającego od momentu wydania nakazu.

    Wiem, 2 tygodnie czekał nie będę jakkolwiek pieniądze na zabezpieczenie
    powództwa to nie jest jakiś wielki problem.

    > Zgłoś również zarzut niewłaściwości sądu - podaj swój aktualny adres
    > i niech przenoszą sprawę do Twojego miasta, chyba że nie sąd według
    > Twojej właściwości wybrali.

    Jedyny sensowny zarzut jaki mi przychodzi do głowy to przedawnienie ale
    bez informacji o fakturach... trudno będzie, chyba że się udam do TP
    S.A. i wygrzebie jakie to są faktury. Jeśli chodzi o niewłaściwość sądu
    (mocną niewłaściwość - circa about 500 km) to bym nawet się nie kłócił
    bo i tak teraz jestem w Warszawie.