  • Data: 2009-02-03 23:10:42
    Temat: Re: Wyrok nakazowy - chyba dziwny :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Jarzebski pisze:
    > To co przyszło z sądu umieściłem tutaj: http://www.zgap.pl/pozew
    >
    > W skrócie: nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym. Windykacja domaga się
    > zapłaty długu wobec TP S.A.
    >
    > W treści pozwu (rubryka uzasadnienie) powód nie podaje o jakie faktury
    > mu chodzi i nie podaje ich terminów (co byłoby kluczowe wobec np. próby
    > podniesienia zarzutu przedawnienia).
    >
    > A przecież na formularzu na którym złożono pozew pisze jak wół:
    >
    > "[...]w szczególności należy wskazać [...] datę wymagalności tego
    > obowiązku [...]"

> [...]

    Nic się nie zmieniło. Termin przedawnienia nie przedłuża się w
    przypadku cesji wierzytelności. Kiedy rozwiązałeś umowę z TP? Swoją
    drogą IMHO to wyjątkowe chamstwo w ten sposób pisać pozew. 90% ludzi i
    tak nie złożyłoby zarzutów, bo przerasta to ich możliwości, a tutaj mamy
    jeszcze nagromadzenie prawniczego bełkotu i zero konkretów. I to bez
    dowodów, z - być może - spreparowanymi dokumentami przez samego powoda,
    będącymi podstawą do postępowania nakazowego... Jeśli roszczenia
    faktycznie nie ma, to za te fałszywe wyciągi z ksiąg ktoś powinien beknąć.

    --
    Liwiusz