  • Data: 2004-01-12 11:56:58
    Temat: Re: Wyrok bez rozprawy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mixer" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bpa9q6$g8d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > gdzieś zasłyszałem, iż jest mozliwosc przyspieszenai procesu sądowego
    > poprzez złożenie wniosku o wyrok bez rozprawy?
    >
    > Czy ktoś coś wie o takiej możliwości?
    > Jak to sie odbywa i jakie są plusy i minusy?

    Można, z tym,że nie piszesz, o co Ci chodzi, więc trudno ocenić lub podać
    procedurę. Inna jest dla spraw cywilnych, inna dla karnych a jeszcze inna
    dla wykroczeń.

    Jeśli nie ma wątpliwości co do winy oskarżonego, to jest to dla niego
    lepsze rozwiązanie. Wyroki wówczas zapadają z reguły niższe no i nie traci
    czasu na wałkowanie tego samego po raz wtóry. W wypadku postępować
    cywilnych również szybciej to trwa.