  • Data: 2008-12-29 14:07:09
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 14:57, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
    > bedzie

    > mnie nie interesuje od kiedy byl obowiazek. Ja dyskutuje nad technicznym
    > aspektem wdrozenia ew metody sprawdzania i zmuszania klientow aby wplacali
    > zgodnie ze schematem.
    >
    > Icek

    A jak chcesz dyskutowac o technicznych aspektach systemu
    transakcyjnego w banku no to chyba NTG :) :) :)

    Prawnie: odpowiedzialnosc byla, orzeczenie SN nic nie zmienia, nie
    wprowadza zadnych nowych obowiazkow, tak bank moze nie weryfikowac
    danych ale ponosi wowczas ryzyko z tym zwiazane [za brak weryfikacji
    nie ma sankcji karnych czy nadzorczych jedynie odpowiedzialnosc
    cywilna za ew. szkody].

    Technicznie: zdecydowanie nie ta grupa Panowie :)

    Pozdrawiam! :)