  • Data: 2008-12-24 13:48:13
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko że wtedy musi to obsługiwać człowiek, a to oznacza wyższe koszta.
    >
    > Literówka, więcej spacji, inny układ adresu - i już się dane różnią.
    >
    > Chociaż z drugiej strony jakieś algorytmy heurystyczne powinny sobie z
    > tym poradzić i tylko sporadycznie wołać na pomoc człowieka.

    zaden algorytm (poza uczacym sie) nie dopasuje "OBI" do "Dom i Ogrod Sp. z
    o.o". Pomylek bedzie od groma.

    Wyobraz sobie, dostaje fakture z "P4 Sp. z o.o.". Za telefon oczywiscie.
    Przelewam na "Play". Na nastepny dzien jade na miesieczne wakacje. Okazuje
    sie ze po 3 dniach przelew wrocil bo powinienem byl wyslac na "P4 Sp. z
    o.o.". Ok moja wina. Ale: 1. nie mam jak wyslac przelewu ponownie, 2.
    wsiekam sie jak mi wylacza telefon,3 wciekam sie jak nalicza mi odsetki.

    To jest tylko blachy przyklad tego co sie moze stac.

    Nie mowie, ze winny jest bank. Mowie tylko, ze powstaje problem.

    Nie mowiac juz o innych wymienionych w innych postach przypadkach takich jak
    np. zmiana nazwy.

    Icek