  • Data: 2003-02-17 12:13:19
    Temat: Re: Wypowiedzenie z pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-02-2003 12:57, Użytkownik Radosław Gruchalski napisał:
    > Pytalem juz o to w sobote (tylko troche inny ontekst byl mojej wypowiedzi),
    > ale zapytam jeszcze raz:
    >
    > Jak powinno wyglada napisane przeze mnie wypowiedzenie z pracy, ktore
    > chcialbym przedlozyc pracodawcy ? Lub jakis link do gotowca.
    Piszesz:

    "nazwa firmy"
    "przełozony/pezes/ktoś reprezentujący zakład pracy"

    Niniejszym wypowiadam umowe o pracę zawartą na czas okreslony/nieokreslony.
    Ustawowy okres wypowiedzenia upływa dnia...

    podpis, data.

    Wiecej nie trzeba. Uzasadniac tez nie trzeba.
    Chyba że bardzo chcesz i masz ochotę nawrzucac szefowi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl