  • 1. Data: 2003-02-17 11:57:27
    Temat: Wypowiedzenie z pracy
    Od: "Radosław Gruchalski" <r...@7...pl>

    Pytalem juz o to w sobote (tylko troche inny ontekst byl mojej wypowiedzi),
    ale zapytam jeszcze raz:

    Jak powinno wyglada napisane przeze mnie wypowiedzenie z pracy, ktore
    chcialbym przedlozyc pracodawcy ? Lub jakis link do gotowca.

    Dziekuje:
    Radek Unforgiver Gruchalski

  • 2. Data: 2003-02-17 12:13:19
    Temat: Re: Wypowiedzenie z pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-02-2003 12:57, Użytkownik Radosław Gruchalski napisał:
> [...]
    >
    > Jak powinno wyglada napisane przeze mnie wypowiedzenie z pracy, ktore
    > chcialbym przedlozyc pracodawcy ? Lub jakis link do gotowca.
    Piszesz:

    "nazwa firmy"
    "przełozony/pezes/ktoś reprezentujący zakład pracy"

    Niniejszym wypowiadam umowe o pracę zawartą na czas okreslony/nieokreslony.
    Ustawowy okres wypowiedzenia upływa dnia...

    podpis, data.

    Wiecej nie trzeba. Uzasadniac tez nie trzeba.
    Chyba że bardzo chcesz i masz ochotę nawrzucac szefowi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-17 12:22:11
    Od: "Radosław Gruchalski" <r...@7...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > podpis, data.
    >

    > Wiecej nie trzeba. Uzasadniac tez nie trzeba.
    > Chyba że bardzo chcesz i masz ochotę nawrzucac szefowi.

    Dzieki wielkie za szybka odpowiedz :)

    Radek Unforgiver Gruchalski