  • Data: 2005-11-27 21:07:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę a urlop do wykorzystania
    Od: "asik" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracodawca powinien zapłacic ekwiwalent za niewykorzystany urlop lub
    powiniennes wykorzystac u dotychczasowego pracodawcy nalezny urlop. moze byc
    jeszcze sytuacja taka ze u przyszlego pracodawcy wykorzystasz te dni urlopu
    ale na ogol nie praktykuje sie tego. Jezeli pracodawca chce zebys zostal
    dluzej w pracy to zloz wypowiedzenie w pozniejszym terminie.

    Asia