  • Data: 2005-11-27 20:56:02
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę a urlop do wykorzystania
    Od: "Cris" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Z dniem 30 listpada skałdam wypwiedzenie umowy o pracę. Pozostało mi jeszcze
    8 dni urlopu do wykorzystania. Podczas rozmowy z pracodawcą, On zaproponował
    abym pozostał w pracy dłużej, a z urlop mi zapłaci. I tu mam pytanie. Jak to
    będzie ujęte, tzn. czy jest to 'umowa nieformalna', czy jest jest jakaś
    podstawa prawna, czyli zapłacenie za niewykorzystany urlop (będąc na
    wypowiedzeniu). Czy pracodawca może odmówić dania należenego mi urlopu i
    zapłacenia za niego?

    pozdr.