  • Data: 2005-01-02 16:30:39
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nomi wrote:

    > ja niestety pracuje juz powyzej lat i obowiazuje mnie 3-m iesieczne
    > wypowiedzenie ;-)
    > obawiam sie ze okazja przejdzie mi koło nosa jesli mi czegos nie
    > poradzicie
    >
    > gp

    spróbować się dogadać z pracodawcą, że popracujesz jeszcze dwa tygodnie, jak
    zgodzi się na skrócenie okresu wypowiedzenia za porozumieniem stron -
    (szczegóły: kodeks pracy). Jeśli się nie zgodzi, to zrealizować groźbę i w
    pewien słoneczny styczniowy poranek nie pojawić się w pracy... niezła
    frajda :-)