eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrze=BFenia.. [d=B3ugie]
  • Data: 2004-09-19 14:14:26
    Temat: Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrze=BFenia.. [d=B3ugie]
    Od: "Andrzej" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idac do sądu musisz miec to wszystko uładzone, przygotowane i
    nie krecic sie w zeznaniach !
    =========
    Dzięki za rady.. Jestem pewien swojej racji.. Tylko, że to śliska sprawa, bo
    Policjant był świecie przkonany, że to ja jestem winien (mandat miał być 500
    zł i zatrzymanie prawa jazdy). Radził mi, żebym przyjął, bo "nie wiem w co
    się pakuję..". Poza tym moja wygrana to będzie zarazem przegrana
    policjanta - pomyłka w ocenie śladów hamowania z miejsca zdażenia, IMO brak
    kompetnencji..

    Pzdr