  • Data: 2002-03-05 15:01:18
    Temat: Re: Wypadek na nartach
    Od: "Krzyś" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z jakiej racji? Nie prowadzi przecież "przedsiębiorstwa poruszanego siłami
    > przyrody", a gdyby nawet, to w przypadku wyłącznej winy osoby trzeciej
    > od ryzyka może się łatwo uwolnić.

    Rozumiem to wszystko. Moje pytanie było czysto teoretyczne.
    Tylko zastanawiam się nad tym, że jeżeli ktoś organizuje jakąś atrakcję typu
    np. wyciąg narciarski, pobiera pieniądze za używanie powyższego, a
    jednocześnie nie zapewnia podstawowego bezpieczeństwa to czy nie powinien
    ponosić jakiejś odpowiedzialności? Trasa zjazdowa nie jest zabezpieczona i
    możliwe jest wjechanie na ludzi stojących w kolejce do wyciągu.
    Za pomoc dziękuję i pozdrawiam
    Krzyś