  • Data: 2009-03-29 16:42:29
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gqo755$3o1$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a jakie to ma znaczenie?
    > jakkolwiek nie byl oznakowany nie umniejsza to winy kierowcy, ktory wylaczyl
    > myslenie

    Możliwe, facet od 20 któregoś roku życia był przez blisko 40 lat kierowcą
    autobusów. Jednak ktoś ze Świdnicy napisał słuszny komentarz: "Kolo tego
    wiaduktu cwaniaki zawsze fotoradar ustawiaja. A jakby znak blizej postawili albo
    przymiar przed wiaduktem zrobili to moze by nie doszlo do wypadku....". Winne
    powinny się też władze poczuć.

    boukun