eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania - prawo i praktyka - sporo konkretnych pytan [dlugie] › Re: Wynajem mieszkania - prawo i praktyka - sporo konkretnych pytan [dlugie]
  • Data: 2008-10-24 06:23:39
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - prawo i praktyka - sporo konkretnych pytan [dlugie]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > Jestes pewien? Jak pojde ze swoim dowodem to nie bede mial adresu
    > zameldowania zgodnego z adresem przesylki i pewnie zacznie sie klopoty.
    > Znajomi moich rodzicow, malzenstwo, mieli przez pewien czas tak, ze zona
    > byla zameldowana w miejscu A a maz w miejscu B, przy czym oboje
    > zamieszkiwali troche tu, troche tam. Regularnie na poczcie byly problemy, by
    > odebrac list nie zgodny ze swoim miejscem zameldowania.

    W to, że miałeś problemy - wierzę - bo różne biurwy siedzą na poczcie
    w okienku. Ale przepisy są takie, że list może odebrać adresat, choćby
    nie był zameldowany pod tym adresem. Zwróć uwagę, że dokumentem
    uprawniającym do odbioru listu jest też paszport, a w nim adresu nie ma.
    Może w przypadku opornych pań warto legitymować się paszportem?

    > Dlatego wolalbym, aby umowe wzial wlasciciel na siebie (choc pewnie
    > wlasciciel wolalby nie ;)), ale jestem ciekaw, co jest czestsze.

    Nie wiem co jest częstsze, ale na pewno normalniejsze jest to, że to
    Ty podpisujesz umowę na takie usługi, jakie chcesz mieć. Nie widzę
    powodu dla którego właściciel miałby płacić za Twój internet, nawet
    jeśli później byś mu za niego oddawał...

    > Np. wlasciciel wypowiada umowe najmu listem poleconym.

    Co do zasady korespondencję powinno się słać na aktualny adres
    zamieszkania.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz