  • Data: 2006-07-12 18:34:37
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i zmiana zamka
    Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Jak twierdzi, że na mocy jakiegoś prawa, to powiedz mu, że jak ci to
    > prawo przyniesie, to klucz dostanie.
    > A ty muy potem pokaż paragrafy co mu grozi za zakłócanie miru domowego i
    > wejście do mieszkania bez twojej zgody.

    Dzięki za odpowiedź. A jaki jest paragraf na zakłócanie miru? Bo
    przedwczoraj przyszedł do mnie Wynajmujący z żoną (nie umawiałem się z
    nią, tak jakoś sama z siebie przyszła), no i ta żona podniesionym głosem
    zaczęła oskarżać nas o rzeczy, ktrych nie zrobiliśmy i przewidywać co
    dalej zrobimy (bo poprzedni lokatorzy tak robili, więc my na pewno też).
    W końcu nam ustnie wymówiła ze trzy razy umowę (na szczście nie z nią,
    ale z jej mężem ją podpisałem) po czym uciekła w złości. Czy coś takiego
    to jest zakłócenie miru domowego? Mówiłem tej pani, że nie życzę sobie
    krzyków w moim domu, szczególnie przy moim dzieku, ale ta pani nie
    przejmowała się tym tylko stwierdziła, ze ona też ma dziecko i szalała
    dalej dopóki sie nie wyszalała.