  • Data: 2007-05-24 20:00:29
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a okres wypowiedzenia umowy
    Od: Ryszard <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SuperTen napisał(a):
    > Circulus V. pisze:

    > Dzięki za informacje to jak w takim razie osoba wynajmująca może
    > rozwiązać umowę zawartą na czas nieokreślony (bez podania przyczyn)?
    >
    > Aż się przeraziłem że mamy takie cudowne polskie prawo...

    Niestety taka jest prawda, ze jak sprytny lokator to bedzie cie zwodzil
    (nie placil) przez dlugi czas,sam tak mialem. Jest na to pewien (moze
    niedogodny jednakskuteczny) sposob. Licznik energii elektrycznej
    zostawiasz na siebie. .Oplacasz sam z pieniazkow ktore ci daje lokator
    wedlug wskazan licznika. Jesli przestanie placic czynsz,dajesz stosowne
    wypowiedzenie (niestety to trwa 3 miesiace i idziesz do zakladu
    energetycznego z prosba o wylaczenie energii elektrycznej (np:czasowe)
    Jako wlasciciel masz do tego prawo.U mnie na przyklad zabrali licznik
    (bo nie byly oplacone rachunki i goscio sie wyniosl.
    Rylen