eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymogi rejestracji w Urzedzie PracyRe: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
  • Data: 2010-08-20 21:19:59
    Temat: Re: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20-08-2010 o 23:04:18 Marzena <m...@g...pl> napisał(a):

    > Te informacje o zatrudnieniu - w Gdańsku UP żąda świadectw pracy - są
    > potrzebne do wyliczenia stażu pracy. Od tego zależy wysokość zasiłku.

    Temat nie dotyczy zasiłku, a tylko zarejestrowaniu się i uzyskaniu statusu
    osoby bezrobotnej.


    A to każde miasto i UP rządzi się włąsnymi prawami? Być może. Nie istotne.
    Sprawa dotyczy UP w Krakowie, gdzie wymagają udokumentowania wpisanej
    histori zatrudnienia, mogą być świadectwa pracy, a np przy Umowie o Dzieło
    - to trzeba przedstawić taką umowę, itd

    > Jeżeli nie podasz wszystkich - to naliczony będzie niższy staż.
    > Przechowywać więc warto, choć i tak zawsze można ściągnąć z byłej firmy.
    > Nawet jeżeli nie istnieje - to musi być jakieś archiwum.

    Jakie musi być archiwum? Nic nie musi. Jest jakiś przepis mówiący o tym,
    że firmy (istniejące czy nie) muszą przechowywać dokumenty kadrowe ileś
    tam lat. OK. A przed wejściem w życie takiego przepisu? A co 30 lat temu?
    Szukać w Polsce w archiwach? Ludzie nie mogą doszukać się dokumentów w
    sprawach emerytur, to komu się chce szukać w sprawie uzyskania statusu
    osoby bezrobotnej. To przecież żart. Żądają rzeczy niemożliwych. Pozostaje
    zataić?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1