eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymogi rejestracji w Urzedzie PracyRe: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
  • Data: 2010-08-20 22:09:17
    Temat: Re: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 21-08-2010 o 00:04:54 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Dnia 2010-08-20 23:19, Użytkownik Piotr M napisał:
    >
    >>> Jeżeli nie podasz wszystkich - to naliczony będzie niższy staż.
    >>> Przechowywać więc warto, choć i tak zawsze można ściągnąć z byłej
    >>> firmy. Nawet jeżeli nie istnieje - to musi być jakieś archiwum.
    >> Jakie musi być archiwum? Nic nie musi. Jest jakiś przepis mówiący o
    >> tym, że firmy (istniejące czy nie) muszą przechowywać dokumenty kadrowe
    >> ileś tam lat. OK. A przed wejściem w życie takiego przepisu? A co 30
    >> lat temu? Szukać w Polsce w archiwach? Ludzie nie mogą doszukać się
    >> dokumentów w sprawach emerytur, to komu się chce szukać w sprawie
    >> uzyskania statusu osoby bezrobotnej. To przecież żart. Żądają rzeczy
    >> niemożliwych. Pozostaje zataić?
    >
    > Po co zatajać ?
    > Piszesz gdzie i ile pracowałeś ale jak nie posiadasz świadectwa
    > pracy to im nie dostarczasz.

    I jak nie dostarczasz Cię nie mogą zarejestrować.

    > Nie policzą tego okresu przy ewentualnym
    > liczeniu należącego się zasiłku i koniec.

    Kurcze, nie mogę jaśniej napisać. Nie chodzi o zasiłek, a o status osoby
    bezrobotnej. Aby taki uzyskać trzeba wypełnić formularz i napisać gdzie
    się pracowało i wpisać w osobną rubrykę ostatniego pracodawcę.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1