eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymogi rejestracji w Urzedzie PracyRe: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
  • Data: 2010-08-20 22:04:54
    Temat: Re: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2010-08-20 23:19, Użytkownik Piotr M napisał:

    >> Jeżeli nie podasz wszystkich - to naliczony będzie niższy staż.
    >> Przechowywać więc warto, choć i tak zawsze można ściągnąć z byłej
    >> firmy. Nawet jeżeli nie istnieje - to musi być jakieś archiwum.
    >
    > Jakie musi być archiwum? Nic nie musi. Jest jakiś przepis mówiący o tym,
    > że firmy (istniejące czy nie) muszą przechowywać dokumenty kadrowe ileś
    > tam lat. OK. A przed wejściem w życie takiego przepisu? A co 30 lat
    > temu? Szukać w Polsce w archiwach? Ludzie nie mogą doszukać się
    > dokumentów w sprawach emerytur, to komu się chce szukać w sprawie
    > uzyskania statusu osoby bezrobotnej. To przecież żart. Żądają rzeczy
    > niemożliwych. Pozostaje zataić?

    Po co zatajać ?
    Piszesz gdzie i ile pracowałeś ale jak nie posiadasz świadectwa
    pracy to im nie dostarczasz. Nie policzą tego okresu przy ewentualnym
    liczeniu należącego się zasiłku i koniec.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1