  • Data: 2006-08-20 10:54:59
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RA2" napisał:

    > Mój Urzad Miejski żąda abym chodzi 3 razy w spr. dowodu. W tym 1 raz tylko
    > wylacznie po to zeby podpisac; "wydruk komputerowy". Czy ktoś się z tym
    > spotkał ? Czy to normalne ? Wniosek złożyłem prawidłowo. Ten urzad
    twierdzi,
    > ze ma 37 dni na wydanie dowodu osob. tj. 30 dni od złożenia tego podpisu +
    7
    > zanim go złoże.

    Oczywista głupota! Jestem w trakcie wymiany dowodu na nowy. Mój stary był
    niedobry, chociaż zdjęcie to ja, pesel to też ja, miasto to samo. Jedynie
    adres inny.
    Kiedyś nawet pan Janusz Weiss z Z-ki próbował to wyjaśnić, bo podobno gdzieś
    w krajach gdzie jest mądrzej, w miejscu adresu urząd dokleja coś z nowym
    adresem. Ale jest to przypadek, kiedy inne dane oprócz adresu grają. U nas
    zawsze można gościa skasować na 30 zeta.
    Wracając do pytania, to kiedy poszedłem złozyć wniosek pani go przyjęła i
    poleciła mi wpaść za 3 dni podpisać formularz a następnie po odbiór za
    miesiąc (można pytać już po 3 tygodniach).

    P.