  • Data: 2004-02-10 19:28:39
    Temat: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ========
    > Chyba wyrazilem sie nieprecyzyjnie :-(. Wiem, ze WKU jest big brother'em,
    > to chyba nawet do 5 dyszek :-(. Kilka ladnych lat temu (+/- 10)
    > wymeldowywalem sie ("stale") i nie moglem tego uczynic nie podawszy nowego
    > adresu. Interesuje mnie, czy dzis - zawitawszy do "Biura Spraw
    > Obywatelskich" z ksiega wojskowa w zabkach - moge wymeldowac sie... pod
    > najblizszy most ;-)?
    > Nieustajaco pozdrawiam!

    aha, teraz rozumiem skad pytanie o WKU, zle wiadomosci: z tego co wiem
    ustawa o zameldoaniu w ogole sie ne izmienila i wciaz nie da sie wymeldowac
    ze stalego wymeldowania. nawet na zyczenie. I jest to dosyc lopgiczne, osoby
    bez stalego zameldowania w teorii bylyby niekaralne za mniejsze
    przezstepstwa - nie wsposob byloby wsylac zawiadomienia o rozprawie..