  • Data: 2002-11-13 21:44:12
    Temat: Re: Wymeldowanie corki przez ojca - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Nov 2002, Janusz wrote:

    >+ "Sandra" <d...@w...pl> wrote [...]
    >+ > wystarczy jak dobrze uzasadnią wniosek o wymeldowanie i to im na pewno
    >+ > pomoże
    >+
    >+ Hm.... ja sie wlasnie teraz wyprowadzilem z domu rodzinnego chcialbym, zeby
    >+ tata mogl za mnie isc do UM i wymeldowac mnie (nawet dowod moj mu moge dac),
    >+ zebym mogl sie zameldowac u siebie. Niestetety w UM powiedzieli ze
    >+ wymeldowac moge sie tylko i wylaczenie osobiscie.

    *Ty*. Bo powinieneś.

    >+ I co zrobic, zeby jednak mogl mnie wymeldowac? Czemu w UM mowia,
    >+ ze sie nie da?

    Może nieco zaokrąglili sprawę: jeśli twój tata wystąpi o wymeldowanie
    cię z urzędu i poda gdzie mieszkasz to *niewątpliwie* cię wymeldują.

    Tylko... formalnie rzecz biorąc ty staniesz się podejrzanym
    o popełnienie wykroczenia. Co prawda wszyscy piszą że przypadków
    kiedy kogoś za to ukarano nikt nie pamięta, ale ponieważ przy
    okazji popełnisz jeszcze dwa inne wykroczenia ("za zakłócanie
    spokoju urzędnikom" i "za nierobienie tak jak wszyscy") to może
    się okazać że znamy jednego ukaranego "za niewymeldowanie" ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd