  • Data: 2009-11-16 15:34:33
    Temat: Re: Wylaczenie rekojmi na Allegro
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (16.11.2009 16:18), Liwiusz wrote:

    > Ktoś Cię okrutnie oszukał.

    Sam się oszukałem :). Pobieżnie czytałem to i pobieżną wiedzę uzyskałem ;)

    > Licytacja chroni jedynie przed zwrotem w
    > ciągu 10 dni, natomiast nie wyłącza odpowiedzialności za niezgodność z
    > umową.
    >
    > Jednak jeśli sprzedajesz jako osoba fizyczna (a nie firma), to i tak
    > niezgodność z umową w pojęciu konsumenckim nie ma zastosowania.

    No właśnie jako przedsiębiorca. Routerek kupiony "na firmę".

    > Nie wpływa.

    > To napisz, że działa "dziwnie" z wyższą opcją neostrady - nie
    > odpowiadasz za wady, o których kupujący wiedział.

    Hmm, tylko taki routerek ma 100 funkcjonalności które marketingowo
    wsadzili w ten biedny mały sprzęcik, z których większości nie próbowałem
    nawet używać (bo mi niepotrzebne).

    Chciałbym napisać że "działa z neostradą w prędkościach X,Y i Z.
    Sprawdzone i działające funkcjonalności to A,B,C i D, za funkcjonowanie
    reszty opcji nie biorę odpowiedzialności".

    Tylko mam dziwne wrażenie że coś takiego wcale mnie z tej
    odpowiedzialności nie zwolni :).

    > To, czy to będzie przedsiębiorca nie ma znaczenia.

    No jak nie ma .. przedsiębiorca będzie się mógł powołać na rękojmię,
    konsument na niezgodność towaru z umową.

    p. m.