    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygrałem proces z byłym pracodawcą - odsetki ustawowe
    Date: Thu, 06 Dec 2007 11:46:16 +0100

    Wit(old) pisze:

    > Rozumiem że dostanę pismo z sądu i mogę złożyć wniosek o nadanie
    > klauzuli wykonalności? A może to już będzie automatycznie po

    Pisma nie dostaniesz, sam musisz złożyć wniosek.

    > uprawomocnieniu? Acha, jest jeszcze jedno - nie bedzie odwołań bo firma
    > uznała wszystkie moje roszczenia. Poinformowano mnie w sądzie że mogę od
    > razu taki wniosek złożyć, ale jak pisałem wcześniej nie śpieszy mi się z
    > odebraniem tych pieniędzy z uwagi na odsetki ustawowe, które są w wyroku
    > liczone od czerwca. Nie ukrywam że chciałbym to wszystko maksymalnie
    > przeciągnąć. Pośrednio jest to duża korporacja (GPW), więc nie jest to
    > dla nich jakiś wydatek szczególnie dotkliwy.

    Twój wybór. Moim zdaniem lepszy wróbel w garści. A oprócz lokat są
    inne możliwości inwestycji, które niekiedy dają więcej niż 11% rocznie.
    Choć nie dają gwarancji.

    Może się też okazać, że firma dobrowolnie zapłaci Ci, ale bez
    odsetek, albo ze źle wyliczonymi odsetkami. Wtedy będziesz musiał dalej
    się ich domagać, skoro tak na nich Ci zależy.

    Jaka jest wysokość zasądzonej kwoty?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz