    From: "Marcin Lag" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyegzekwowanie zalozenia telefonu od tpsa?
    Date: Mon, 20 Aug 2007 13:44:56 +0000 (UTC)

    Witam,

    > Zgodnie z PT operator (TP) ma obowiązek umożliwić abonentowi dostęp do
    > usługi powszechnej. Umowa powinna być zawarta w terminie 30 dni od daty
    > złożenia wniosku i określać termin rozpoczęcia świadczenia usługi.
    > Maksymalny termin rozpoczęcia świadczenia usługi nie może, zgodnie z
    > regulaminem TP (§17), przekraczać 10 miesięcy od dnia złożenia
    > zamówienia. Po tym okresie TP jest zobowiązana do płacenia odszkodowania
    > (art. 105 ust. 2 PT)

    Dziekuje bardzo za nakierowanie, ale pani z blekitnej linii stwierdzila
    wlasnie, ze te zapisy nie maja zastosowania poniewaz zamowienie
    "zostalo anulowane" z powodu "braku zgody na instalacje". Tylko, ze
    ja na pewno nie wyrazilem sprzeciwu (skoro chce instalacji), a sasiada
    oficjalnie nikt nie pytal - wiem bo pytalem ;)

    Potwierdzila mi natomiast daty zlozenia zamowien (14.09.2006 i
    13.07.2007). Czy powinni powiadomic mnie na pismie o anulowaniu
    tych zamowien? Jak to jest, ze w takim razie z kazdego przepisu
    moga sie wybronic po prostu anulujac zamowienie bez powiadamiania
    o tym strony zamawiajacej?

    Pomijajac fakt, ze zgoda sasiada raczej nie jest wymagana(?) to czy
    gdyby byla wymagana to powinni miec to na pismie od niego?

    Wyegzekwowalem jedynie obietnice, ze zostane powiadomiony o powodach
    anulowania zamowienia chociaz nie sadze, zeby ich odpowiedz mi
    cos dala...

    PS. Wyslalem rowniez opis sytuacji do UKE (bez tych ostatnich
    informacji o anulowaniu zamowienia), ale jakos nie sadze, zeby tam
    sie zajmowali takimi maluczkimi... Ma ktos doswiadczenia?...

    --
    pozdrawiam
    ml.