  • Data: 2007-08-21 09:47:22
    Temat: Re: Wyegzekwowanie zalozenia telefonu od tpsa?
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam problem - od roku (powiedzmy, ze z przerwami) probuje zamowic
    > linie telefoniczna w tpsa jednak bez powodzenia. Pytania ponizej,
    [...]
    > PS. Czy naprawde w tym kraju trzeba poruszyc wszystkie media i/lub
    > kilku prawnikow zeby cos zalatwic w tpsa?

    Słyszałem, że to ciężko obejść. Ponoć najłatwiej jest przenieść numer od
    kogoś np. kto chce zrezygnować. Czyli, przepisujesz numer na siebie, a potem
    składasz prośbę o przeniesienie.
    Drugi sposób to pociągnięcie linii na własny koszt. Z max 300zł kabelek i
    przekopanie 20m rowu koparką. Nie wiem jaki koszt będzie doprowadzenia
    chodnika do poprzedniego stanu. Trzeba jeszcze pogadać z lokalnym
    podwykonawcą tepsy - oni też to zrobią kompleksowo. Warunki będą jak
    znalazł.

    SOTB