  • Data: 2010-07-07 13:53:05
    Temat: Re: Wydanie orzeczenia przes Sad
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (07.07.2010 11:55), Andrzej Lawa wrote:

    > Za datę złożenia odwołania przyjmuje się datę nadania go listem poleconym.

    Z doświadczenia wiem że listy polecone potrafią chodzić i po kilka
    miesięcy.

    Co się dzieje w sytuacji, kiedy jest wyrok, mija termin uprawomocnienia
    się wyroku, sąd odczekuje powiedzmy tydzień i "uprawomacnia" wyrok.

    Strona z uprawomocnionym wyrokiem egzekwuje jakąś większą kwotę
    pieniędzy z konta, zużywa je a potem do sądu dociera odwołanie.

    Co się w takiej sytuacji dzieje?

    p. m.