  • Data: 2004-11-27 19:33:31
    Temat: Re: Wycofanie się z umowy
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem polega na tym, że nie do końca produkt końcowy spełnia oczekiwania
    > zleceniodawcy (zleceniodawca stwierdził to dopiero teraz),

    no to juz jego problem

    > tym wypadku ja) nie ma możliwości (ochoty) podchodzić do tematu raz jeszcze.

    mozesz to potraktowac jako korekte lub kolejne zlecenie

    > Krótko mówiąc chodzi o to aby unieważnić podpisaną umowę, zwrócić pieniądze
    > zleceniodawcy i zapomnieć o całej sprawie.

    ???

    > Jak wygląda kwestia formalna? Co z fiskusem? Podpisana została umowa o
    > dzieło. Ja nie prowadzę działalności gospodarczej. Zleceniodawcą jest urząd
    > gminy.

    Wiec urzad gminy odprowadzil od tego podatek i ew. inne oplaty.
    Ty wykonales prace, nie rozumiem czym sie kierujesz i czego
    sie obawiasz. Jesli zwrocisz pieniadze to urzad i tak raczej tego
    nie zaksieguje, trafia pewnie do kieszeni jakiegos urzedasa.

    Opis moze w bardziej szczegolowy sposob o co chodzi.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com